Guerilla marketing a nákupné tašky

By | 10. októbra 2014

Aj z tak banálnej veci, ako je nákupná taška sa dá spraviť vtipný, zaujímavý a pozoruhodný reklamný predmet či reklamný priestor. Ide o takzvaný guerilla marketing. Ide o marketing využívajúci nekonvenčné nástroje a zároveň nízky rozpočet (ten už ale nie je často krát podmienkou). Guerillu dnes využívajú rovnako tak malé ako aj veľké a nadnárodné spoločnosti.

Myslím, že by sme guerillu mohli definovať tiež ako nekonvenčný a kreatívny marketing.

Pripravil som pre vás galériu dvanástich zaujímavých alebo vtipných tašiek, ktoré okrem toho, že plnia svoj účel, sa zároveň stali reklamným nástrojom.

2 thoughts on “Guerilla marketing a nákupné tašky

  1. Drewno kominkowe Grodzisk Maz

    Oh my goodness wegrehh! an amazing article dude. Thanks However I’m experiencing situation with ur rss . Don’t know why Unable to subscribe to it. Is there anyone getting equivalent rss downside? Anybody who is aware of kindly respond. Thnkx

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *