Guerilla marketing a nákupné tašky

By | 10. októbra 2014

Aj z tak banálnej veci, ako je nákupná taška sa dá spraviť vtipný, zaujímavý a pozoruhodný reklamný predmet či reklamný priestor. Ide o takzvaný guerilla marketing. Ide o marketing využívajúci nekonvenčné nástroje a zároveň nízky rozpočet (ten už ale nie je často krát podmienkou). Guerillu dnes využívajú rovnako tak malé ako aj veľké a nadnárodné spoločnosti.

Myslím, že by sme guerillu mohli definovať tiež ako nekonvenčný a kreatívny marketing.

Pripravil som pre vás galériu dvanástich zaujímavých alebo vtipných tašiek, ktoré okrem toho, že plnia svoj účel, sa zároveň stali reklamným nástrojom.

3 thoughts on “Guerilla marketing a nákupné tašky

  1. Drewno kominkowe Grodzisk Maz

    Oh my goodness wegrehh! an amazing article dude. Thanks However I’m experiencing situation with ur rss . Don’t know why Unable to subscribe to it. Is there anyone getting equivalent rss downside? Anybody who is aware of kindly respond. Thnkx

  2. aparate foto

    I believe what you said made a great deal of sense.
    However, what about this? what if you added a little information? I mean,
    I don’t want to tell you how to run your blog, however suppose you added
    a title to maybe get folk’s attention? I mean Guerilla marketing a nákupné tašky –
    mikulasko.sk is a little plain. You should glance at Yahoo’s front page and see
    how they create article titles to grab people
    to click. You might try adding a video or a related pic or two to grab
    people interested about what you’ve written. In my opinion, it would bring your posts a
    little bit more interesting.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *