Náramkové hodinky – sezónny biznis?

By | 22. júla 2016

Čo je to sezónny biznis? Predstavte si, že ste montér bazénov. Vaša sezóna sa začína dajme tomu v júni, trvá hlavne v teplé letné mesiace a s koncom augusta sa váš biznis končí. Ide o silné mesiace v roku, často krát spojené hlavne s počasím.

Ešte keď som prevádzkoval kníhkupectvo, všimol som si silný mesiac v roku, a to december. V tomto prípade sa nedalo hovoriť o sezónnom biznise, no knihy sú veľmi obľúbeným darčekom pod stromčekom. Prudký nárast v decembri sa vykompenzoval závratným prepadom v januári.

Podstatne väčší trend som si všimol pri náramkových hodinkách. Musím sa priznať, že nemám žiadne skúsenosti s predajom náramkových hodiniek alebo s prevádzkovaním eshopu s hodinkami, no občas používa nástroj Google Trends.

Podľa nižšie vloženého grafu je evidentné, že náramkové hodinky sú podľa Google vyhľadávané hlavne v mesiaci december. Jednoznačne najslabšie mesiace sú marec a apríl.

Niet sa čo diviť. Hodinky budú zrejme opäť veľmi obľúbeným darčekom pod stromčekom.

Medzi najvyhľadávanejšie hodinky patrí pojem ako dámske hodinky, Guess hodinky a hodinky Michael Kors. Silné zastúpenie má tiež slovné spojenie pánske hodinky.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *