7 stratégii, ako uspieť pri budovaní silnej osobnej značky

Premýšľali ste, ako je možné, že niekto ešte pred rokom bol neznámi a dnes je z neho silná a hodnotná značka? Ako je možné, že takáto ešte nedávno neznáma osoba dnes disponuje veľkou databázou kontaktov a širokou základňou fanúšikov?

Ešte nedávno o nich nikto nevedel a hneď ich prvá kniha sa stane bestsellerom? Ako je možné, že prvá kampaň s ktorou pôjdu na trh sa stane trhákom a dokážu z nej vytrieskať tisíce alebo dokonca desaťtisíce eur? Žiadosti o priateľstvo sa len tak hrnú, followeri na twitteri pribúdajú. Ako je to do čerta možné?

Veľkú zásluhu na tom má stratégia úspechu. Týchto stratégii je hneď niekoľko a je možné ich úspešne kombinovať. Poďme sa spoločne pozrieť, ktoré to sú.

  1. Buďte prvý
  2. Staňte sa lídrom
  3. Vytvorte (úplne) nový postup
  4. Staňte sa odborníkom
  5. Šírte poslanie. Povedzte vášmu publiku, prečo to robíte
  6. Staňte sa preferovanou (jedinou) voľbou 
  7. Stanovte svoju cenu vysoko

Ak sa trocha zamyslíme, úplne to sedí a dáva to zmysel. Je ale potrebné poznať svoju cieľovú skupinu, vaše publikum, váš produkt alebo službu. Následne sa namieša kokteil, ktorý vám priblíži úspech nie len pri budovaní vašej osobnej značky ale nakoniec aj v biznise, predaji či osobnom živote.

K tomuto článku ma inšpirovala kniha: You Are A Brand!

You Are a Brand