Aký bol rok 2015

aký bol rok 2015

Toto bol maximálne efektívny rok. Snáď som takýto rok ešte nezažil. Určite som toho po iné roky stihol viac, no tento rok som sa snáď posunul najďalej. Myslím v osobnom raste ako aj v podnikaní.

Mám pocit, že som konečne začal uplatňovať naučené veci do reálneho života ale taktiež v oblasti biznisu.

ContentPress 

Tento rok sme založili marketingovú agentúru contentpress s. r. o. – spoločnosť ma prvých klientov a zrealizované zákazky. Máme ale taktiež dlhodobých paušálnych klientov. Dohodli sme zaujímavé spolupráce a opäť som spoznal mnoho zaujímavých ľudí z oblasti biznisu a marketingu.

Značka si ty

Tento projekt sa so mnou ťahá hrozne dlho. Tento rok som konečne dopísal knihu o osobnej značky – Značka Si Ty!

Nepodarilo sa mi ju bohužiaľ vydať. Obsahová stránka knihy, gramatická korektúra, cenová politika ako aj grafika je pripravená. Ostáva mi formátovanie knihy a zvoliť správnu stratégiu predaja. Verím, že už čoskoro si knihu, resp. ebook Značka Si Ty! budete môcť objednať.

Odriekanie

Samozrejme kopec veci nevyšlo, nestihol som ich alebo som sa na nich vykašľal. Kedysi som sa hrnul do každej príležitosti. Chýbala mi ale efektivita a mnoho veci som nedotiahol do konca. Tento rok  som odmietol mnoho stretnutí a ponúk na spoluprácu.

Dosť som ignoroval práve sociálnu sieť Facebook. Prinieslo mi to ohromné množstvo času. Veľa vecí som oddelegoval. Išlo často krát o veci, ktoré by som si nevedel ešte pred časom predstaviť, aby to robil niekto iný. Dnes ľutujem, že som to nespravil už skôr.