Zopár hodnotných myšlienok z knihy Fialová krava

kniha Restart

Všímajte si rozdiely medzi zákazníkmi. Nájdite skupinu, ktorá prinesie najväčší zisk. Objavte skupinu, ktorá bude s najväčšou pravdepodobnosťou “kýchať”. Zistie, ako rozvíjať, propagovať či odmeniť každú skupinu. Zvyšok ignorujte.

Možno ste naozaj príliš nesmelí, nie veľmi odvážny. Pokúste sa pobúriť trocha ľudí len tým, že budete otvorení.

Pozoruhodnosť nemusí vždy znamenať výmenu najväčšieho stroja v továrni. Môže to byť len spôsob, akým zodvihnete telefón, predstavíte novú značku alebo prehodnotíte svoj softvér.

Dokázali by ste vytvoriť konkurenčnú spoločnosť, ktorej náklady budú o tridsať percent nižšie ako vaše? Ak áno, prečo to neurobíte?

Myslite v malom. Jedným z pozostatkov televízno-priemyselného komplexu je potreba myslieť masovo. Ak sa náš nápad nepáči všetkým, domnievame sa, že za to nestojí. To už ale dnes neplatí. Zamerajte sa na najmenšiu cieľovú skupinu a vytvorte produkt, ktorý ju ohromí svojou pozoruhodnosťou. Tu začnite.

Buďte o krok vpred svojím konkurentom. A najlepšie hneď o dva kroky. Zistite, kto je vaším konkurentom, všeobecne považovaným za špičku v obore, a prekonajte ho. Nech už robí čokoľvek, vy v tom buďte ešte lepší.

Čo by sa stalo, keby ste povedali pravdu?

Tieto hodnotné myšlienky pochádzajú z knihy Fialová krava