Informácie, na ktoré vaši klienti prdia

Keď mi už niekto povie, že ma najnavštevovanejší blog na Slovensku, ma táto informácia pre mňa asi takú hodnotu, ako keď je na knihe napísané New York Times Best Seller. Už je toho proste veľmi veľa.

Rovnako ma vytáča informácia od predajcu, ktorý začne predaj informáciou o tom, ako dlho je ich firma na trhu. Myslím, že dnes si už tieto “informácie” môžme odpustiť.

Nikdy sa nikto nerozhodne kúpiť váš produkt alebo vašu službu na základ toho, že ste na trhu 25 rokov. Nikoho to vlastne nezaujíma. Chodíte okolo horúcej kaše namiesto toho, aby ste dali klientovi jasnú ponuku alebo pre neho skutočne hodnotnú informáciu, ktorá mu pomôže sa rozhodnúť.

A prečo na tieto “informácie” zákazníci a klienti prdia? Lebo oni chcú vedieť ako im vyriešite ich problémy a uľahčíte život.

Ak si myslíte, že ich zaujíma to, koľko ľudí navštevuje váš blog, ako dlho ste na trhu alebo že ste 2 najväčší hráč na trhu, tak ste naivný.