Zopár hodnotných myšlienok z knihy Kopni do té bedny

Samozrejme myšlienky, ktoré sa šíria, vyhrávajú, ale nápady, ktoré ani nevyslovíte, vždycky prehrajú.

Môžeme pre naše neúspechy plakať, ale potom sa nikdy neposunieme ďalej.

Spoločnosti, ktoré rastú aj po prvých 5 rokoch, rastú preto, že neprestávajú skúmať.

Vyhýbať sa riziku kedysi fungoval, ale dnes už nie.

Vytrvalé skúmanie, inovovanie a iniciovanie je tou najväčšou marketingovou hodnotou.

Najväčšou výzvou, pred ktorou stojí každá úspešná oranizacia, je nájsť odvahu riskovať neúspech pre niečo veľkého.

Google vám samorzejme poskytne správnu odpoveď potom, čo prehľadá 12 miliard stránok, aby našiel 2 slová. Blogger v troch odstavcoch navrhne, čo presne je treba urobiť. Kniha vám ponúkne 13 krokov, ako uskutočniť svoje sny. To stačí, aby vás presvedčili, že všetky odpovede už tu sú a že od vás potrebujeme len to, aby ste sa podriadili.

Skúmať neznamená nemýliť sa. Znamená to akciu!

Robiť chyby sa vypláca viac, než keď nebudete robiť nič.

Víťazi si urobili z iniciatívy svoju vášeň a bežnú prax.

kopni do te bedny

Tieto hodnotné myšlienky nájdete v knihe Kopni do té bedny